gammalt fakta från min gamla blogg: www.majablogg.wordpress.com

Humör: trött och lite småsur bara därför Planer: Lilla Anna ska komma imorgon Roligaste: har köpt en ny trendig väska Tråkigaste: inget Äckligaste: mina naglar Jag Borde: Städa, Sova & sätta på löshåret och borsta det Längtan: Till 21.30 varje fredag(fredag hela veckan) Beroende: Tv Vill ha: Godis Frisyr: Häst svans eller vad det heter Klädsel: bruna mjukis byxor och grön tröja Låt: fergie feat sean Person jag tänker på nu: många DE SENASTE 48 TIMMARNA, HAR DU gråtit: Nej köpt någonting: nej varit sjuk: nej sjungit: Ja sagt ”jag älskar dig”: ja träffat någon ny:nej saknat någon: aa kramat någon: Ja pussat någon: mamma kramat någon:ja mamma och freja EXTRA STUFF varit kär: ja kör du bil: inte riktigt har du ett jobb: nej. gillar du att ha folk omkring dig: Ja gillar du berg och dalbanor: ibland favoritgodis: choklad favoritchips: kanske sourcream & onion har du någon tatuering: nej har du någon piercing: neeschhh sommar eller vinter: sommaaaaar kramar eller kyssar: både och! choklad eller vanilj: Choklad STUFF har du varit kär i någon du inte haft någon chans på: vet inte säkert är du ensam nu: ja låtar som fastnar i ditt huvud ofta: vet intää vill du gifta dig: nån gång vill du ha barn: ja 2 stycken HAR DU NÅGONSIN.. sagt ”jag älskar dig” och menat det: jaa sagt att du gillar någon och ljugit: njaa vet inte riktigt sagt att du inte gillar någon och ljugit: kanske sjungit i duschen: ja massor med gånger’ SENASTE PERSON SOM… du sov i samma säng som: vet inte du pratade med: Mamma du gick på bio med: farmor och farfar du gick på stan med: freja du kysste: ojojoj vill ni veta?det får ni inte du kramade: sagt men freja och mamma du fick sms av: pappa och freja du ringde: pappa ringde dig: mamma tror jag skickade ett e-mail till dig: no one KLÄDER vad använder du just nu för jacka: en söt svart skinn jacka vad använder du just nu för skor: vita och röda skor från nya butiken zoe favoritfärg på kläder: vitt, grått, blått, svart sen kanske nån enstaka färklick här å där hahaha hur mycket köper du kläder för i månaden: olika brukar få MYCKET av farmor och farfar vad har du för skostorlek: 36-37 PERSONLIGT vad heter du: maja amalia f**k vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig:Moa om jag va en kille anton eller albin! Haha vart bor du: Söder…. hur lång är du: hihi typ 146 ögonfärg: bruna hårfärg: ljusbrun med blonda blonda blonda slingor väger:37

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0




bloglovin

bloglovin


www.cocoo.se - 
  Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Majispajis favvohemsida "värt att gå in på" !