bilder =)

Hej nu ska jag visa bilderna!!

Vi börjar med när jag var hos farmor och farfar:




Första kvällen! MYS!



Samma kväll...lite senare



Japp, det stog så klart i Expressen när jag gick tog mina första steg! Nej den är inte photoshopad eller gjord på ngn hemsida =)





sen åkte jag hem till kussarna och gjorde såna här halllloweeeeen godisar!

sen åkte jag hem och träffade pappa för en syn undersöking, jag ska som sagt ha glasögon vid datorn, läsning och tv:n!  Visar bilder när de kommer hem till mig =)

Jag och pappa åt på taco bar och sedan lämnade av mig hemma där det var 40 års fest för C och sen kom mina kusiner hem hit också:) Så är såg buffén ut:



+



+




Sen blev vi så sjukt halllooowwwenee sugna så vi klädde ut oss +++++ de här bilderna bjuder jag på!



Snygga, eller hur?



Dwn här bilden bjuder jag verkligen på! Det gäller att bjuda på sig själv!

BTW glömde ta bilder på killarna, tråkigt för de var riktigt coola!


Min söta kusin efter bus eller godis, lite besviken var hon, vi hade inte fått så mycket pengar och godis, kan erkänna att jag också blev ganska besviken!





VÄRLDENS BÄSTA HAMSTER! KEIZZY GULLHAMSTER!



Den bästa storasystern man kan ha och min söta hamster!

Sen tog jag bort mitt smink med:



Saker från Kerstin Florian, från sturebadet, där kan du köpa det, det heter tonåringens startpaket =)

SÅ DÄR JA KOMMENTERA  GÄRNA!


BTW här är min nya snygga jacka från the north face










Råkade ta en bild upp och ner!





Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0




bloglovin

bloglovin


www.cocoo.se - 
  Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Majispajis favvohemsida "värt att gå in på" !