utomlannds?!??!

AAA! Hade skrivit ett långt inlägg och sen funkade helt plötsligt inte internetuppkopplingen =(

Men iaf så ha jag varit hos doktorn och apoteket, och det var halsfluss =( På jullovet.....
Men så fick jag tabletter som jag ska ta en tablett tre gånger om dagen i 10 dagar...=)

Vad gör ni alla lyxiga människor som är friska och ni som är olyxiga och sjuka som jag, som papppa.


GUUUUD VAD JAG VILL ÅKA UTOMLANDSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS




Tänk er..drinkar vid poolen


Och glassssssss




PPOOOLLLLL!




stRRAAND!



Sooola =)



Bli brun som en pepparkakak

Förra gången var jag inne för mycket (när vi va i spanien) och hade en svår period i mitt liv, men nu skulle jag abara njuta, inte längta hem, njuta av ALLT!


Kommentarer
Postat av: Ness

krya på dej :D

2009-12-18 @ 12:22:51
URL: http://sness.blogg.se/
Postat av: Maya

Hello darling!

det är varmt och skönt här i brasilien, men jag är inte brun :(((



kry po dig!!!

2009-12-18 @ 14:52:44
URL: http://monstermaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0




bloglovin

bloglovin


www.cocoo.se - 
  Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Majispajis favvohemsida "värt att gå in på" !