ska skicka in en bok

Hejhej, när jag är klar med en bok jag skriver så ska jag skicka in den, många säger till mig att de tror att jag kommer få den publicerad, här är en liten del av boken:

    Hon satte på sin dator igen, loggade in till bloggen och skrev ett inlägg.

 Bloggen, jag vet inte vad det är, men det är en person
som jag kanske vet vad han vill men är inte säker,
säker ska man vara innan man anklagar som mamma
alltid brukade säga, gud vad jag saknar henne
börjar gråta så fort jag tänker på henne
tänk att livet är så orättvist, ni ska vara glada för att ni har mamma och pappa
glada för att ni kanske har syskon som kan hjälpa er.
Men jag har varken en mamma, syskon eller pappa som kan trösta mig, det är mitt liv.

 Innan Sofia publicerade tänkte hon efter och skrev till en rad.

 Men tack Johanna och alla fina vänner jag har och tack pappa för att du försöker, det är hårt för oss båda.



Det var en liten bit ur boken, vad tycks, dagens fråga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0




bloglovin

bloglovin


www.cocoo.se - 
  Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Majispajis favvohemsida "värt att gå in på" !