hemma

Hejhej! Var i skolan ungefär 4 och en halv timma idag...nice! Lovely"!!!!!!!!! Tack Ebba för att jag får låna pengar av dig sen =) Vi ska fika på dansen.

men iaf jag ska börja med en diet från måndag:

Inget godis, kakor, läsk, chips eller något onyttigt på ett år. Elr lite mer. Till den 23 december nästa år. Sjävlklart får det förekomma undantag. Och nej hörni...jag gör inte detta för att gå ner i vikt (...eller lite...) men för att inte upp i vikt. Jag ska röra på mig hela tiden typ, till och med när jag tittar på tv man kan små springa! Bara äta fulkorn och hälsosaker och frukt istället för godis och bakelser!

Snart ska jag och mamma gå till en dietist (typ) och få råd om vad jag ska ta bort. Jag har inte valt detta själv, utan min doktor, för onyttigt och sånt gör bara att min mage blir ännu svårare att ta itu med. Men jag känner mig jävi**** motiverad! WOHO nu finns chansen att jag slipper ha ont! WIII! Detta kommer bli så bra.

Träna nu mycket ungar=) Ät mycket godis nu ungar! =)

Chattade med en dator!: http://biadesign.se/pratameddatorn/prata/

Du säger:
hej

Datorn säger:
Hej!

Du säger:
Jag var snabbare än dig!

Datorn säger:
Jaha, vad roligt för dig.

Du säger:
Jaa

Datorn säger:
Hur många fötter har du?

Du säger:
5 dudå?

Datorn säger:
Nej, absolut inte. Är du en dator?

Du säger:
ja

Datorn säger:
Vad roligt! Det är jag också.

Du säger:
Jag vet

Datorn säger:
Det tror inte jag.

Du säger:
jo

Datorn säger:
Jaha. Jag gillar när det är storm ute.

Du säger:
detz är det nu

Datorn säger:
Ja, det är detz.

Du säger:
vänta ska bara skicka ett sms

Datorn säger:
Jaha.

Du säger:
mm

Datorn säger:
Nu tycker jag att vi ska prata om rymden.

Du säger:
vänta!

Datorn säger:
Hur mår du idag?

Du säger:
vänta

Datorn säger:
Mår du?

Du säger:
vänta

Datorn säger:
Ibland tror jag att jag är en papegoja.

Du säger:
ok

Datorn säger:
Ja.

Du säger:
ok

Datorn säger:
Ja, precis. Kan du sjunga en sång?

Du säger:
sangta lucia

Datorn säger:
Du är kul.

Du säger:
ja

Datorn säger:
Jaså? =)

Du säger:
=)

Datorn säger:
Jag tycker att du är ganska rolig.

Datorn säger:
Hallå?

Du säger:
jag smsar ju sa jag!

Datorn säger:
Vad tråkigt!

Du säger:
roligare än att chata med någon dator som redan har färdiga svar!

Datorn säger


Kommentarer
Postat av: Jag som brukar gästblogga!

Jag vet stackars sötnos! Jag tycker synd om dig! Men du är stark! I´M IN LOVE WITH YOU! =)

Postat av: maya

2009-12-12 @ 17:46:42
URL: http://monstermaya.blogg.se/
Postat av: Maya

heej gumma, saknar dig redan. jag kommer inte träffa dig på typ en månad snyft men jag har också chattat med datorn. han/hon är lite irriterande men ändå rolig

2009-12-12 @ 17:48:28
URL: http://monstermaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0




bloglovin

bloglovin


www.cocoo.se - 
  Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Majispajis favvohemsida "värt att gå in på" !