hemma

Hejhej! Hemma. Slutade nu kl ett. Åååh snart är det jullov! mysigt ska ta massa bilder. Som ni märker är det dåligt med bloggning men det är för att jhag inte prkar just nu. Känner mig stressad för nåt som jag ej vet. Men jag tänkte lägga in lite bilder






Daimmmmmmmmm



Naaw...älskar denna bild..


Fina rena rum



Mina ego pics är så bra nu för tiden =) hgahahah man får väl ha lite självförtroende?



SNygga glasisarna





Min klubba...som luktade äckligt men var god


Äter den

Nej nu ska jag visa fula minnner:





Ja ni det handlar om att bjuda på sig själv...min bästis ska bjjuda på mig nu......hahahhaahhhh visa bilder som jag kanske inte skulle gjort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0




bloglovin

bloglovin


www.cocoo.se - 
  Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Majispajis favvohemsida "värt att gå in på" !