Paow och tävling!

Hej ett litet inlägg sen ska jag inte göra något mer förs den 17/12 (titta ett inlägg under varför) men nu har ajg avrit på centralbadet med mammsen, men när jag åkte tillbaka och var vid slussen såg jag Paow=) Jag tittade kanske liiite för storögd men hon tittade tillbaka och log !!!!!!!!!!!!!!!! WIHOOOOOOOOOOOOO =) Är så glad, tänk att en person (som är känd) kan göra ens dag =))))))))))))) ÄR SÅ GLADDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD=) Tack Paow, älskar dig!

Detta la jag till den 1/1:

Hoppas ni hade en fin nyårsafton det hade iaf jag. Men jag fick svar av Paowwow på min mejl!

Maja to databord :
show details 12/30/09 (2 days ago)


När jag åkte hem nu för typ 10 minuter sen och var vid slussen såg jag dig söta Paow=) Jag tittade kanske liiite för storögd men du tittade tillbaka och log !!!!!!!!!!!!!!!! WIHOOOOOOOOOOOOO =) Är så glad, tänk att en person (som är känd) kan göra ens dag =))))))))))))) ÄR SÅ GLADDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD=) Tack Paow, älskar dig! Jätte fina kläder=) Hade jag varit emd kompis hade jag velat tagit bild men jag älskar dig, pusssssssssssssssssss

SVar:

Paulina Danielsson to me
show details 12/31/09 (1 day ago)


Hej tjejen.

Jo jag såg dig. Jätte söt :) Jag är faktikst jättesnäll jag bits inte det lovar jag. Det är bara att komma fram.
Puuusss på dig



 Jag har även en försenad julklappstävling till er

ALLA SÖTISAR, Min storasyster Ziri har en tävling med mina kära bloggläsare =)

Ni kan vinna ett Comviq startpaket, med ett riktigt bra nummer, det kostar självklart inget, det ända ni behöver är att svara på denna fråga:

Hur gammal är Ziri?

A: 15?
B: 18?
C: 16?
D: 14`?

Och sen skriver ni på eran blogg: Jag är med i Majas tävling (www.majispajis.blogg.se  ) Skriv även med eran länk i kommentaren. Har ni ingen blogg så,..... mejla mig bara skriv svaret och varför just su ska vinna =)
Ja ni, skriv i kommentarer (svaret) om ni har blogg, har ni ingen  blogg så skicka ett mejl till mig: [email protected] och ni som har blogg, glöm inte att skicka med er mejl adress. Vi kommer då  att fråga om hemadrsss så att vi kan skicka hem den till dig.

Kan det bli lättare? =) Puss

PS tävlingen avslutas den 24 januari, så ni har ju gott om tid!


GOTT NYTT ÅR ;)


VAR MED I TÄVLINGENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN=) 

 




Jag är även med i en tävling hos Paow =) Du med? http://paow.se/?p=6587#comment-160451


Kommentarer
Postat av: N

skojj :D

2009-12-30 @ 17:35:34
URL: http://ninnzanlee.blogg.se/
Postat av: Bloppis

NY BLOPPIS!

http://bloppiss.blogg.se är en bloppis som säljer fina kläder till ett billigt pris. Det kommer regelbundet upp en massa impulsköp till ett billigt pris för er.



Besök oss!

2009-12-31 @ 00:23:23
URL: http://bloppiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0




bloglovin

bloglovin


www.cocoo.se - 
  Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Majispajis favvohemsida "värt att gå in på" !