göd mörgön!

Göd Mörgön alla! =) Jag tänkte små städa lite idag och sedan rejält imorgon, vi får ju fin besök på Måndag hahahha, Cornelia kommer, men jag har så mycket saker, måste slänga MYCKET, tur att man har kusiner =) HHHAHAHHA! Undra hur mycketm kläder och saker de kommer ha tills slut (Förlåt kära moster) =) Jag mår typ bra idag, tråkigt nog så blev planerna för idag inställda och jag tror familjen är lite rädda att bli smiddade så här i juletider! Jag skulle åkt till de, VILL HITTA DEN SLADDEEN!

Slumpbilder:


Hhahaha söta Lauren (lillasyster) =)



Söta Vincent (lillebror) =)



Hhahaha hunden, lite galen bild =)

HhHAHAH LITE BLYG =) Titta på léendet =)


Hhahah ååh =)



HEMSK BILD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! UEW BJUDER JAG PÅ



Lillasyster och Alexandra



En till bild =)


Hhahhaha =)







Alex igen



Hhaha så sööt




Fina glass =)







Hhaha


Faktiskt två olika bilder =)



Löööve den klänninnngennnnnn=)



HAHAHAHHAHAHA




Hhaha



Hhaha



Najs tårta




Fan vad brun man va då



Så där! Ha en bra dag! pUSS


Kommentarer
Postat av: Nicolie (<3)

Tjabba igen söta du! Härliga bilder, söt du e! Jag tänkte bara titta in för att säga at jag skaffat en blogg =) http://nicoliesblogg.blogg.se/ Pussie

2009-12-27 @ 19:17:58
URL: http://nicoliesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0




bloglovin

bloglovin


www.cocoo.se - 
  Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Majispajis favvohemsida "värt att gå in på" !