............

Hej Nu har jag pratat i telefon vilat och så.

Jaag vet inte vad det är, men nu Känner jag mig bara Trött, hängig, ful och äcklig.
Jag känner mig ledsen, Behöver Stöd, Stöd Som Inte Går att fa. Mina vänner hjälper
mig som värsta superhjältarna ", men jag behöver Någon som jag kan vända mig till När
Int föräldrar, släkt och kompisar räcker till. Någon jag kan vända mig till, någon
Jag kan berätta för allt, Någon som jag kan krama saga om och "jag älska dig" till.
En pojkvän. Han som finns Där för mig. I nöd och lust. Behöver dig, Kan inte vänta föralltid.
Om du ska Finnäs dar, ska jag Finnäs där. Hoppas jag hittar dig Någon gång.


 Nu ska jag fixa mig, ansiktsmask, träning, dusch, kall sked (berättar imorn va de är) och så...ta hand om mig själv...hatar onsdagar




Vill hitta dig, men vet inte om du finns, gör du det? Kom till mig. Tror du att du har en chans, da har du det! Älskar dig. Vem du nu Än är




Ps. Glöm inte Rabatten på cocoo.se

http://majispajis.blogg.se/2009/december/cocoose.html


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0




bloglovin

bloglovin


www.cocoo.se - 
  Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Majispajis favvohemsida "värt att gå in på" !