allt möjligt inlägg

Heej heej! Idag är jag hemma igen för att jag mår faktiskt lite sämre känner jag =(! 
VILKEN blekfis jag är, blir nog bättre efter dansen
hoppas jag.

Mina hamstrar:



Zweety hon sitter aldrig stilla därför blir kort su-
ddiga




Keizzy hon är inte lik sin syster (Zweety) Keizzy sitter gärna
still och lyssnar till mattes ljuva stämma!!!!!













Jag vill bara säga en sak till varför är det bara två som tävlarom armbanden? De är väl för söta! Idag kl 19.00 avslutas tävligen, har igen svarat/svaraträtt så behåller jag de och de kommer till tävling i oktober november igen!!!<3 pudd (som det låter med allt mitt snor i näsan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0




bloglovin

bloglovin


www.cocoo.se - 
  Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Majispajis favvohemsida "värt att gå in på" !