svar på frågestunden

Hej nu ska jag fsvara på lite frågor som kom till mejlen. Alla 20 frågor kom ditt! Asså helt otroligt 20 frågor det här blir inte lätt.



Hej Maja, du har väldigt bra blogg, gör du idolbilder till alla?

Svar:
 Hej du, nej det gör jag inte, men jag har chans att göra två bilder till.
De ska man kunna vinna i en tävling . Två bilder har jag fått beställning på
de kommer jag göra men sen tar jag inte bestälningar, kanske bara någon
gång isåfall. Men men läs nästa inlägg där du kan vinna en idolbild.


Hej majis, jag undrar hur ofta du äter chips!

Svar:
Hehe, 1-2 gg i veckan :D, idag är det ju fredag så...


Hallu! Har du msn? Kan du inte ge den till oss då?

Svar:
Ja det har jag men kommer inte lämna ut den. Vill ni mig något så
mejlar ni den till: [email protected]


Hej, hur många unika läsare har du varje dag?

Svar:
Runt 300 läsare.



Hallå, vilken är din favoritfilm?

Svar:
Jag vet faktiskt inte.

Tjabba, tjännar du något på din blogg?

Svar:

Nej, det gör jag inte. Skulle jag göra det, skulle jag nog inte
uttala mig om det.


Hur gammal är du?

Svar:
Jag är 11 fyller år den 4 aug. Född 1998 jag är alltså en 98 :D!


har ditt rum något specielt tema i färg?

Svar:

Hej, ja rosa, rött och vitt :D!

har du fått någon medalj någon gång?

Svar:

Ja i fotboll, gröna lund och när jag vann en olympiad i skolan.

hej, har du fått något pris i någon sport?

Svar:
 Riding, fotboll och olympiad (gympa sporter)








Orkade bara svara på 10 frågor :D






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0




bloglovin

bloglovin


www.cocoo.se - 
  Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Majispajis favvohemsida "värt att gå in på" !