OUTFIT- enkel. + Vad använder jag för smink?


Armband: Cocoo.se
Kläning: ??
Klocka


Mineral foundation, jätte bra huden andas iden vilket gör att du inte får finnar lika lätt.
Finns att köpa på coop.

Mascara, Maybiline new york volume express, den bästa som finns.
Sminkboste från Lancome ätte bra

Rouge, ngt prov från Dior pappas tjejs kompisjobbar där och då får pappas tjej mycket saker av henne
som jag får.

Den e iaf super bra.

Helst använder jag inte läppglans men ibland, då använder jag Dior.

Min parfym:


Love it!

Så snt använder jag, men på vardagarna oftast bara Mascara.


Puss hörs vid sex kanske?

 

glöm inte att kommentera!


Kommentarer
Postat av: The Hills & The City

SV, heheh lätt kristin=)

2009-09-20 @ 14:39:30
URL: http://hillsandcity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0




bloglovin

bloglovin


www.cocoo.se - 
  Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Majispajis favvohemsida "värt att gå in på" !