NAAAWWWW!

Några söta killar som skickade e kommentar till mig titta:


Kommentarer
Postat av: 12 Åriga killar från östermalm i stckholm. Vi är 8 killar som tittar på din blogg varje rast! Vi heter: Marcus, Jonathan, Vinchenso, Love, Krille, Oskar, David, Cosse,

Du är så snell och söt. Alla mina killkompisar i min klass tycker det vi läser din blogg på rasterna!

2009-09-22 @ 15:12:01
URL: http://INGEN BLOGG men kanske ska SKAFFA en FÄNCLUB till DIG


En funclub tillmig? Så söttttttttttttttttttttttttttttttttt



Tror jag hoppar över dansen idag. Har så ont i huvudet. Men får inte tag i Freja, hon svarar inte!

KONSTIGT!


Puss

Kommentarer
Postat av: Jonathan och Cosse

Vi sitter nu och leser dina gamla inlegg nu.



Du er den sötaste shejen som fins.



<3333<333

2009-09-23 @ 20:50:38
URL: http://fänclubben KOMER snart

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0




bloglovin

bloglovin


www.cocoo.se - 
  Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Majispajis favvohemsida "värt att gå in på" !