kontakt-mejl: [email protected]

Nu har jag e mejl, där ni som läser min blogg kan skicka in frågor som ni vill jag ska svara på direkt istället bara när det är frågestund på min blogg, ni kan även bara skicka ett mejl till mig som det inte är nåhon fråga. På frågestunden kan ni alltid skicka in  frågor till den istället för i komentarerna. Den är : [email protected]

Ni kan även trycka på bilden emellan där det står OM MAJISPAJIS.

Ha det bra, nu ska jag fika med mamma och hennes kompis Anna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0




bloglovin

bloglovin


www.cocoo.se - 
  Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Majispajis favvohemsida "värt att gå in på" !