HOME

Hellu babys! Har nog aldrig fått så många frågor som igår omg, 50 st!!!!!!!!!!!!!! Ni är väldigt intresserad fö det utanför bloggen, men men. Jag kommer ite prata så mycket om mitt "privatliv" i bloggen för det tycker är väldigt väldigt väldigt privat, såklart det heter ju PRIVATliv right??!?!??! Hoppas ni haft det bra idag, vi slutade en halvtimma tidigare än vanligt så det var ju najs. Det var bara våran grupp då, inte våra paralellklasser så då blev man ju lite mallig =) hahahhha men sen så kom jag hem nu kvart i trem för jag skulle köpa en sak som e heeemlig. Och min outfit får ni inte se idag för den var så fuuuul! Jag och Febe hade dock missförståt varandra, hon trodde det var nästa måndag. Hahahahahh! Jaja Freja och jag går ju på teater så ditt ska jag :) Ska möta upp henne 5 i fyra. Var vaar vaar?? Haha försök och lista ut så kan alla papparazzi komma ! Haha. Hur många läsare tror ni jag har? 476 har jag idag men varje dag har jagnågot mellan 300-600 och ibland runt 700 men det är jag faktiskt nöjd menmen! Alla som vill få en länk av mig i mitt "länkfält" till sin blogg skickar ett mejl till mig men det ni måste göra är att lägga in en länk till mig i "Länkfältet" i eran blogg. Ni kännar på det eftersom jag har 300-600 och ibland runt 700 läsare. Eller hur??? Då skulle ju ni få minst iaf 300 fler läsare i eran blogg maybe babe och det är ju bra right?! Ja ni, nu måste jag äta mellis. Ja min mamma säger att jag ska äta mellis. Jag är inte så hungrig på mellis eller på middagen längre. Oooopppsss! Freja kommer snart så jag kanske inte bloggar mer ida!
´

Men på Fredag har jag chans att blogga på morgonen för då har jag sovmorgon till halv tio för CILDRENSGARDEN hos våran skola. De kommer från afrika och är gatubarn, hitt till våran skola
Häftigt va???? Man kunde vara hjälpfamilj till de. Våran skola ger de runt 50.000-60.000 (om inte mer) och jag har inte skrivit en nolla för mycket. Asså vi eeee ju BÄST!

Iaf de ska göra en föreställning i Farsta och den börjar kavrt i tio så ja då börjar vi halv tio men slutar halv tre- tre istället för halvtolv men we (för er som inte vet betyder we whatever) Jaja! Skriveett lånt inlägg för att jag antagligen inte skriver ngt mer ida <3333333 Puss älskar er sweethearts!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0




bloglovin

bloglovin


www.cocoo.se - 
  Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Majispajis favvohemsida "värt att gå in på" !