Hemma hos pappa :D

just nu luktar det bajs! Av min lillebrors bajsblöja..  haha! Ja ville bara visa att jag lever... imorgon är sista gången på 2 veckor jag kommer blogga! Jag fick kommentarer av "david beckham" och "miley  cirus" och sigurt!¨¨¨

Postat av: David Beckham

no! I love your blog majis, don't stop! :(

2009-09-11 @ 15:27:57
Postat av: sigurt

men åh kommer sakna dig :(

2009-09-11 @ 16:35:24
Postat av: miley cyrus

SLUTA INTE BLOGGA!
saknar dig redan :( <3

2009-09-11 @ 19:21:13


Jag går inte på David Beckham och Miley<3! Nú tror ni det är jag som skickat kommentarerna men det har jag inte för 15.27.57 var jag på dansen, 16.35.24 träffade jag pappa på slussen, 19.21.13 var jag ute med hunden " Bacci"!

Jag har tagit massor av bilder ... men nu kom min lillebror springade med godis så nu måste jag gå! Hörs ikväll eller imorgon! Puss
Så jag har bevis! Haha



glöm inte att kommentera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0




bloglovin

bloglovin


www.cocoo.se - 
  Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Majispajis favvohemsida "värt att gå in på" !