Sept. 20, 2009

Hej hej! Hemma igen. Har varit på IKEA också på kalas. Ikea: Ja det var bra mamma och Christian köpte en ny säng och andra saker. Själv skulle jag köpt en y lampa. Den gick sönder, men den var slut:( Men mamma och jag ska åka ditt och köpa en ny snart. Men iaf när jag skulle äta mat på IKEA så var det helt på riktigt en kille bakom i kön till att köpa mat som viskade (men jag råkade höra) till sin lillasyster att där är ju hon. Hon i svarta kläningen där.

 Jätte kul. Ni kommer säkert inte tro på mig men det är helt ärligt sant, snälla var glada för min skull :)!

Vi åt en god chocklad mousse. (Visar sen)

Den här väskan bar jag idag från en kryssning med mamma:



En plast ros jag köpte idag. Så fiiin!




Chocklad moussen:

 

Sen åt jag lunch också men jag tog barnmeny av pasta & köttfärsås och har aldrig sett en sån liten portion så jag åt pasta och köttförsås när jag kom min kusins fest och då blev jag mätt kan jag säga för titta:

 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0




bloglovin

bloglovin


www.cocoo.se - 
  Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Majispajis favvohemsida "värt att gå in på" !