blogglust noupp

ingen blogglust

Kommentarer
Postat av: Lena / Mormor

MajaFin som är sjuk! Hoppas du blir frisk snart. Men ta det lugnt och lyssna på kroppen, man får testa den med slow dance hemma!

Jag haltar fram, plötsligt fick jag JÄTTEont under ena foten. Ja ja det gar över!! Träffade en kompis igår, härligt fin gammal vän! Tog färjan över och käkade i trädgården på Blå Porten, mums!

Idag ska jag möta David på Årsta torg. Först ska han spela piano sedan schack! På fredag åker jag till Björnudden och Tönu igen. Kanske finns lingon att plocka fortfarande. Puss din blekfis, krya på dig!

2009-09-02 @ 12:30:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0




bloglovin

bloglovin


www.cocoo.se - 
  Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Majispajis favvohemsida "värt att gå in på" !