allt möjligt

Hej hej! Nu är jag hemma, slutade en halvtimma tidigare än vanligt idag, hahan alla inlägg låter lika. Jag sluutar typ alltid en halvtimma innan. Fettsoft. Jag har dock ont i huvudet. Skit jobbigt. Men nu ska jag kryppa upp i min rosa mjukisdress:)

Men min dagens outfit var den dära ^^

Fast med vita strumpisar, det var varmt kan jag säga.

Ska färga håret mörkare och köpa lösnaglar med svart top sen ! Snyggt, men nu babyssss ska jag bara säga att jag är the one and only! Hahahaah! Skämta

GLÖM INTE ATT KOMMENTERA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0




bloglovin

bloglovin


www.cocoo.se - 
  Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Majispajis favvohemsida "värt att gå in på" !