Tjobba!

Hallå! Är redan vaken! Ska ju mötamen Freja tiiidigt, vi ska ha gympan idag om man gör det i nian kan man få MVG  men ändå måste ma ju också ha med sig kläder och vara med varje gång men det är jag så det är ju no problemas! ;) Vad ska ni göra idag? Jag menar för mig ärdet ju skola men ni kanske jobbar, är lediga, gymnasiet, studiedag, lov tillochmed???  Men nu måste jag äta! Puss puss puss lägger upp bilder från stan igår (vi hittade ingen jacka men massor med kläder elr massor men en del) när jag kommer hem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0




bloglovin

bloglovin


www.cocoo.se - 
  Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Majispajis favvohemsida "värt att gå in på" !