spökhistoria- vågar ni läsaa?

Här kommer två spökhistorier:

Det var en liten tjej som skulle  vara ensam hemma över natten, hon tittade på tv och helt plötsligt så bytes pogrammet till nyheterna de sa att man skulle stänga alla fönster och dörrar så mycket det går för att det var en mördare som rymt från fängelset, hon gjorde det. Hennes húnd brukade altid slika på hennes hand när hon stoppade den under sängen, då blev hon lung, hon var jätte rädd efter hon sett det där, ho stoppade handen under sängen och kände att hunden slikade på hennes hand, hon blev lung och somnade, nästa dag när hon skulle gå till badrummet och gå på toa såg hon hunden hänga på en galje på badrums spegeln och att det stog med blod på spegeln: MÄNNISKOR KAN OCKSÅ SLIKA!

Det var alltså han (mördaren som hade rymt) som hade gömt sig under sängen och slikat på henne kvällen innan!




Här är en till, som jag hört ngn stans:

Det här är en till som Therese
hade varit med om:

Jag var fem år. Brukade alltid gå upp om nätterna och somna om hos min storasyster. Möts då i trappen av en svart skugga som tittar på mig och ler. Jag blir rädd och öppnar syrrans dörr snabbt och försöker stänga om mig men det tar emot. Tar i med all min kraft och till slut så släpper trycket och dörren stängs… Jag står och tittar på dörren och då plötsligt bankar det på dörren med en sån kraft att syrran vaknar och frågar vad som händer. Jag e så chockad att jag faller ihop och då bankar det igen… Min syster skriker till och vi båda hoppar upp i hennes säng.Kramar om varann och somnar till slut… På morgonen berättar vi för mamma men hon har inte hört nåt och småskrattar till oss men än idag så e detta nåt vi båda inte har fått nån förklaring på vad som hände



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0




bloglovin

bloglovin


www.cocoo.se - 
  Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Majispajis favvohemsida "värt att gå in på" !