Okej nu lovar jag ! Sista inlägget innan teatern!

Bilderna!!!! Vad jag köpte för kläder osv jag börjar med att berätta först gick vi till MAX och åt mat där, de är bättre än donken och burgek



Sen så letade vi efter kläder (visar sen) och efter det så fikade vi, haha vi fick dela på den hära för den var så mätande, men visst var den jätte fin?





Kläderna: (allt från gina tricot)


Långt bas linne ( xs)



Lack leggins (s det minsta)



Randig "sjömans" tröja ( L för jag vill att den skulle vara riktigt riktigt stor)

Vad blir då min dagens outfit?



Hahaha! ;)

Bye ska dra nu! Pussipuss


Kommentarer
Postat av: HANNAH

Åh fyfan vad gott :D

2009-10-20 @ 15:02:50
URL: http://hannahborg.blogg.se/
Postat av: ...

Heej, asså inte för att vara taskig men jag undrar bara, tycker du att du är snygg? (jag tkr det, men jag undrar bara om du tkr det) (: Tacksam för svar!

2009-10-31 @ 22:30:55
URL: http://Har ingen blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0




bloglovin

bloglovin


www.cocoo.se - 
  Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Majispajis favvohemsida "värt att gå in på" !