Hur får man in en youtube video??

http://www.youtube.com/watch?v=th8-oCSgWsU


Kommentarer
Postat av: sandra

du kan göra så här att du kopierar "länken" vid vidion på youtube. men inte länken i sökfältet utan den länken som det står "bädda in" den länken kopierar du. sedan när du ska lägga in vidion så klickar du på "nytt inlägg" och sedan där det står "html" där klickar du och så kommer det upp ett nytt fönster som du sedan klistrar in "bädda in" länken. och sedan klickar du på uppdatera så ska vidion komma upp och då är det bara att publicera! hängde du med? :) jag kanske förklarade lite dåligt. läs gärna min blogg! kram

2009-10-12 @ 21:19:48
URL: http://hejsandris.blogg.se/
Postat av: sandra

du kan göra så här att du kopierar "länken" vid vidion på youtube. men inte länken i sökfältet utan den länken som det står "bädda in" den länken kopierar du. sedan när du ska lägga in vidion så klickar du på "nytt inlägg" och sedan där det står "html" där klickar du och så kommer det upp ett nytt fönster som du sedan klistrar in "bädda in" länken. och sedan klickar du på uppdatera så ska vidion komma upp och då är det bara att publicera! hängde du med? :) jag kanske förklarade lite dåligt. läs gärna min blogg! kram

2009-10-12 @ 21:20:04
URL: http://hejsandris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0




bloglovin

bloglovin


www.cocoo.se - 
  Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Majispajis favvohemsida "värt att gå in på" !