Hemma-_-

Hejhej! Kommer inte blogga så mycket innan teataern för jag kan inte sitta framför datorn helaaa tiden så vi kör frågestund tills imorn! Pussar till er!


Här är min historia jag skriver i skolan..:

Min historia jag skriver på:
Det var en varm dag i sahara öknen och en liten kille med namnet Tikolo gick ut och letade efter en oas med mycket vatten. Han gick och gick. Helt plötsligt, efter att gått så långt att det blivit mörkt och stjärnor kommit fram på himlen. Såg han massor med växter och palmträd sen såg han palträd och bäst av allt, en flod med rinnande vatten, det var svalt och skönt. Han hade aldrig känt den här lyckan innan i hela sitt liv. Han tog sina hinkar och gick ner till vattnet men när han skulle fylla de var det så högt tryck i floden så han ramlade  i, för en stund tyckte han det var skönt men sedan kände han något som drog ....



Hhahahahaa bra va?? Kan den bli mer seriös? *blink* blink*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0




bloglovin

bloglovin


www.cocoo.se - 
  Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Majispajis favvohemsida "värt att gå in på" !