haha(?)

Hejhej! Tänkte berätta lite om från i torsdags till idag eftersom jag inte bloggat. Iaf i torsdags var vi på Etnografiska skitkul, faktiskt så är jag inte eronisk eller skitkul var det väl inte men det var ganska roligt iaf. Men sen när vi skulle äta så hade jag med mig en macka och saft men det blir man inte mätt på och skolan hade med sig potatissallad och eftersom jag är laktosintollerant så testade jag den utan och den smakade..gissa vad?? DISKVATTEN!! Ni vet när man fick i sig lite när man var liten?!! Uew! Menmen, man fick gå hungrig men när jag kom hem så åt jag sushi till mellis (till lunch?) och sen så kände jag mig sjukt sjuk (haha) jag bara sov och sen träffade jag pappa och vi lämnade in min mobil och sedan sen fick jag SKIT mycket pengar av honom och sen kom jag hem och då kom mamma, Christian, Siri och Herman hem med kebab men då fick jag knappt i mig något, jag tittade lite på halv åtta hos mig och sen mammas pojkar, hahahaa. Sen till på fredagen så mådde jag bättre gick till skolan och hade de vanliga lektionerna slutade kl 1 sen gick jag hem och tittade på tv och sen kom Siri och berättade att hon skulle på en fest där Paow, Dessie och Typsteffi skulle vara då det var ju kul. Sen gick jag till dansen och sen när jag kom hem var jag själv hemma en liten stund sen kom mamma och Christian och hade en myskväll framför idol med chips och sen idag så vaknade jag vid tio tiden redan! Ja det var det! Pusspuss idag ska jag köpa någon jacka, eller så köper vi den imorgon! Pusssssss igen



Kommentarer
Postat av: lovisao

hej jag undrar hur man laddar upp videos från youtube till sin blogg =)

keep the it up!

svara på min blogg pussis!

2009-10-18 @ 15:43:21
URL: http://teathunder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0




bloglovin

bloglovin


www.cocoo.se - 
  Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Majispajis favvohemsida "värt att gå in på" !