bästa dagen i mitt liv...nästan ;)

Hejhej! Förlåt för att jag uppdaterat ganska lite idag, men det är för att jag är hemma hos Tilda, och Tilda har gjort en header till mig. Jag kan inte direkt säga att jag har gjort den eller överhuvudtaget knapppt hjälpt till....höhö! Men jag har ju hjälpt till med hur den ska se ut... Vad tycker ni? Tack Tilda, ingen blogg som ni får veta i´m so sorryy... Jaja jag är här nu, jag är super glad, har blivit sååå snygg hréader dessutom har jag fått en grej som kommer sitta i slutet på varje inlägg ;)!

På skolan idag så hade vi först en timma lektion och sen skulle det vara en överaskning, det var en skattjakt de delade upp oss i våra mentorgupper sen så fick man gå på skattjakt, man träffade olika av våra lärare som gav oss nya lappar, men iaf en av våra lärare Sara hon skrämmde livet ur mig, hon hoppade fram och skrämdes. Haha synd att du inte var med Freja! Och sen bjöd de på supergod lunch :)  Sen var vi ute och vi hade jätteroligt och var ute till halv två sen så hade vi bara en lektion och sen slutade vi. Det var SUPERROLIGT IDAG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0




bloglovin

bloglovin


www.cocoo.se - 
  Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Majispajis favvohemsida "värt att gå in på" !