TJABBA=)

Hejhej! Min dator är ff inte klar...=( Inga bilder kan jag då ladda upp, men tänkte berätta liite, om sedan torsdag, då var jaag på centralbadet med mamma (har jag sagt det redan?) Sen åt jag med hennes ena kompis Anna, och Fredagen så åkte vi ( jag och mamma) hem till "min lossas morfar" kan man säga för att förklara enkelt, Tönu som han heter fyllde 66 år, sen åkte jag själv till mina kussar och gjorde hallowen godis och sov över där sen (på lördagen) åkte jag hem och träffade pappa och träffade Nicola.P och barnen Angelo och vad den andra nu heter... men iaf jag hade bra syn men ska ha ett par glasögon från rayban när jag sitter vid datorn, dator försämrar nämligen synen, här är de: http://images.tradera.com/768/88234768_1.jpg Ni måste gå in på länken för att se, det går typ inte att kopiera själva bilden, men det är ett ljusare glas på de som jag ska få. Sen så åkte jag hem och då var det 40 års fest för Christian världens största buffé (visar sen när min dator it´s back!) Sen kom kussarna också och då klädde vi ut oss för bus eller godis! Det var kuligt, Sen idag så fyllde C år på riktigt så nu så har vi firat honom och jag och mamma var på THIS IS IT! =D Men måste gå! <333 BTW vill tackaa för alla söta kommentarer! Inte en ända dum! Då blir man glad ska ni veta! PUSSAR Om jag inte bloggat på länge beror det på att min dator är på lagning! Så nu vet ni! =) BTW2 Moa Hoff har tagit bilder på mig på pride 2009 så om du ser detta mejla mig de då! Här är hennes blogg:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0




bloglovin

bloglovin


www.cocoo.se - 
  Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Majispajis favvohemsida "värt att gå in på" !