tja

Hejhej ******* här. Fick sms av Maja att hon är sjuk, stackare! Men därför bad hon mig blogga åt henne.

Jag kom hem för fem minuter sen, det var skönt att sluta tidigt idag. Så nu ska jag lägga upp bilder:




Maajis sööötis!!!! Målar




Hennes tråkiga bilresa till Danmark



Söööööööööööt!




ååh....såå sööt! Titta hon är solbränd och så fin i håret!




David



Majas landställe ;)




Keizzy <333333



Majjjaaaaaaaa! <333333




<33333333





Alexandra och Lauren (majas lossas mamma och lillasyster)




Felicia


Nä nu ska jag gå! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0




bloglovin

bloglovin


www.cocoo.se - 
  Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Majispajis favvohemsida "värt att gå in på" !