tja!

Jag är redan hemma! Varför? Jo för att vi slutade halv två istället för tre =) Och vi började tio :p Very funny bunny, nu hinner jag fixa mig inför dansen också, asså det här är den bästa dagen i skolan ever, film och daaaaaaannnnnnnnnssssss =) Och sovmorgon och sluta tidigt. Men Freja kom inte till skolan? Det var lite konstigt, men Freja om du läser de här, de här hälsade till dig:

Klara.H
Klara.S
Daniel (ingen du känner men skulle gratta dig stog det i en kommentar)=)
Molly
Tuva
Etta

Så, hoppas du har det bra på din födelsedag, synd att du inte kommer på dansen.

Ha det bäst alla! Nu ska jag fixa mig...och göra ngn macka! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0




bloglovin

bloglovin


www.cocoo.se - 
  Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Majispajis favvohemsida "värt att gå in på" !