maja här

hej.... mår faktiskt ganska bra. Pallade mig ut med mormor tyo kl 11 och åt sushi handlade, böcker och saker som är nödvändiga till jul. Men har ju ont i magen ff så får inte gå till dansen. Tre gånger missade. Tur att Ebba visade mig stegen som de gjorde de andra gångerna. Plus att vi inte ska visa upp den. Men ska vi det så är jag inte med.... ahhaha. Men men. Nu ska här slås in paket. PUSSAR och jag är ledsen att inte JAG har bloggat, men det är väl bra att ***** (kära älskling) kan blogga! Pussen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0




bloglovin

bloglovin


www.cocoo.se - 
  Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Majispajis favvohemsida "värt att gå in på" !