hiss och diss

Skyltarna är här ifrån




Godis:
Yepp onyttigt men otroligt gott!

En hemlis som berättas snart: Helt underbart! Blev så överraskad! Så skojigt med det.

Fredagar: Ääälskar det! Då vet man att skolveckan är slut.

Östermalm: Okej, jag bor på Söder, men inte när jag flyttar hemifrån kan jag lova. Östermalm är så fint och så, söder känns lite smutsigt.

Bästavänner, kompisar och familjen: Helt underbart, det är inte alla som har det, NJUT!



Skolmat....: Så uew! De kan väl göra mat som GÅR att äta liksom!

När vissa bara är snobbiga: De ska verka så duktiga och rika, men igentligen är det helt tvärtom!

Att dissa: Aa jag hatar att dissa, onödigt och man blir bara på dåligt humör.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0




bloglovin

bloglovin


www.cocoo.se - 
  Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Majispajis favvohemsida "värt att gå in på" !