hihihi

Hi all sweethearts! I´m  so glad to have this blog again really soo aahhh nice that Emmy got this for me, seeing that my readers have not been bad even though I have not blogged something type:) But I'm soo glad that begin with this blog. Hahha maybe you udrar why I write in English, but it is fun just like I ahhahaa yeehyeeh, I am myself, good huh?

 Aja nu ska jag blogga på svenska...för alla som inte förstog så säger jag kort det är så himla roligt att blogga här igen =) Nu ska jag berätta om mitt bloggschema på bloggen:

Måndag: BLOGG BLOGG BLOGG

Tisdag: BLOGG BLOGG BLOGG

Onsdag: BLOGG BLOGG BLOGG

Torsdag: BLOGG BLOGG BLOGG

Fredag: Mycket BLOGG BLOGG BLOGG

Lördag: Mycket BLOGG BLOGG BLOGG

Söndag: Inget alls. Skandal!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0




bloglovin

bloglovin


www.cocoo.se - 
  Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Majispajis favvohemsida "värt att gå in på" !