hihi!

Hejhej! Nu är jag hemma igen. Hade varit hos Maya länge innan jag skrev inlägget. Men ska berätta om dagen:


Detta var en speciel dag. Jag fick idag veta att jag hade prao den här veckan (till nästa onsdag) och jag ska sitta med tobias. Det är receptionen. Man sitter och svarar på telefon samtal, plugggar lite och får varm chocklad. Det är mysi pysi.. sen så skulle a och c åka på Zebra dans ( se bra) och det var väl sisådär och sen fick man lära sig dansstegen. (Våran skola har typ blivit en dans skola) Sen slutade vi. Och då gick jag hem till Maya. Och nu sitter jag här- Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0




bloglovin

bloglovin


www.cocoo.se - 
  Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Majispajis favvohemsida "värt att gå in på" !