hihi

Hej, har ättit middag, men orkade inte så mycket, så jag tog lite kyckling bara. Men nu sitter jag med en skål godis. Och som vanligt ska Siri ut och  träffa kmpisar nu. *suck* Men som tur är så är det mörkare ute så hon tror att det är sneare och går ut. Och shit nu hör jag ett samtal:

(Siri): Pappa! Får jag sover över hos Minna?

(C) : Nej, det är onödigt, du behöver sova ut också.

(Siri) Men...

(C) Och du har ju varit hemma från skolan hela veckan, är du helt plötsligt frisk nu?

(Siri),.....

Masssa snack......

(C) nja...vi får se.

(Siri) Ok, men går dit nu.

(C) Ok.



Älskar att sitta och lyssna på henne. Om du ser det här! LOVE U!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0




bloglovin

bloglovin


www.cocoo.se - 
  Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Majispajis favvohemsida "värt att gå in på" !