Hejhej

Hej det är jag Carro, Maja skulle iväg så jag svarar på frågorna!

Hur länge har du och Maja varit bästakompisar? // Calle

Hej Calle! Jag och Maja har varit bästisar i två år, snart tre, år 2007 blev vi bästisar, vi visste direkt att det var vi två!


Varför vill du inte berätta ditt namn?

Hej! Jag har ingen lust. Kanske kommer men nu vill jag inte göra det. Men Maja har nämnt  mitt naamn måååånga gånger i bloggen, men det gör inget, men du kanske kan lista ut?

Hej! Vad gillar du mest på ditt utseende?

Mina ögon, precis som Majas är de stora och super långa ögonfransar. Jätte fina tycker jag.

Är Maja en bra vän?

Hörde jag rätt? Hon är absolut världens bästa kompis! Vi kommer alltid va bästisar. Hon och jag= BFF!

Hur är Maja som kompis med tre ord?

Oj många frågor om Maja, tre ord räcker inte, man behöver många men om jag säger såhär då:

Omtänksam
Otrolig snäll och fin
BÄST!


Gör du allt för Maja?

Fattar inte riktigt...när hon är sjuk eller mår dåligt eller vad? Isåfall svara jag ja! Alltså jag gör allt för Maja, och hon gör allt tillbaka. Allt vi kan göra mot varandra iaf!

Har du och Maja bråkat?

Ja, gör man inte det så är man inte riktiga kompisar, men inte stor gräl, vi har bråkat en dag men blir kompisar efter en halvtimma, vi kan inte vara utan varandra i en sekund =)

Är ni de bästa bästisarna i världen?

Vi tycker det, så japp (;

SVARAR PÅ FLER SNART!

 


Kommentarer
Postat av: aw

hihi okej! busigt. puss

2009-11-22 @ 15:30:36
URL: http://amandawahlgren.blogg.se/
Postat av: aw

hihi okej! busigt. puss

2009-11-22 @ 15:30:36
URL: http://amandawahlgren.blogg.se/
Postat av: aw

hihi okej! busigt. puss

2009-11-22 @ 15:30:44
URL: http://amandawahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0




bloglovin

bloglovin


www.cocoo.se - 
  Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Majispajis favvohemsida "värt att gå in på" !