handlar om allt möjligt

Mår lite bättre har sovit i typ 55 minuter nu, men man vaknar av hostan, kommer typ missa sprutan nu, men får ta den nästa vecka. Men har böcker hemma, det bästa är att jag är hungrig, det är ett gott tecken! Här är lite av min bok, FRIDAS DAGBOOK, som vi faktiskt ska höra om de kan ge ut! ': 

 

Kvällen den 26 december Lördag

 

Ojoj, det gick inte alls enligt planerna. Gissa vad som hände, han sa bara du Frida och lätt glad men jag började skrika åt honom, det som jag hade tänkt. Han bara tittade konstigt på mig och frågade ungefär såhär: ”Frida vad pratar du om?” Jag va? Nej va? ******** **** **** *** *** **** *** **** **** **** ***?”

Då skrek jag åt honom att sluta ljuga och sprang hem. Han har ringt prick 18 gånger jag har inte svarat en enda gång och när han ringer hem har jag sagt åt mamma att säga att jag är på bio och sen ska sova över hos en kompis. Men han verkar ju inte fatta ett skit, han fortsätter ju att ringa.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0




bloglovin

bloglovin


www.cocoo.se - 
  Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Majispajis favvohemsida "värt att gå in på" !