....

Hej det är ff jag! Jag fick en kommentar av någon där det stod såhära : Varför kan inte DU ringa Maja?


SVAR: För att om hon sov så vill jag inte väcka henne??????


Sluta fråga såna där löjliga frågor. Tänk innan!


Men nu har jag pratat med Maja, såhär var samtalet:


(Maja) Hej det är jag (med svag röst)

(Jag) Hej gumman! Stackars dig, lova att säga om jag kan göra något!

(Maja) Ja, tack! Älskar dig. Du är absolut bäst.

(Jag) Nej du är bäst! Ska jag fortätta blogga?

(Maja) Ja tack. Om du vill och orkar såklart
 
(Jag) Klart jag orkar...OCH VILL!

(Maja) Hhahahaha

(Jag) hahah, men säg till om jag kan hjälpa dig eller något.

(Maja) Tack så mycket älskling!

(Jag) Du vänta. Det är väl någo´n som är hemma med dig?

(Maja) Inte nu, men mormor kommer om ett par timmar.

(Jag) Tur! Ring om det är något! Puss hejdå! Sov och krya på dig!

(Maja) Aa! Tack så mycket. Pusspuss!

KLICK! pIIIIIIIp!


Hahha det var det lilla samtalet! Puss

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0




bloglovin

bloglovin


www.cocoo.se - 
  Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Majispajis favvohemsida "värt att gå in på" !