hej allihopa. ...

hej allihopa. Tänkte skriva ett lite längre inlägg den här gången. Idag när Freja  hade gått hem till mig så gick vi ner till ett litet café som heter Madelines cafe´ vi tog varsin "macka" av något slag med spenat, och fetaost! Freja en smothiee och jag en pagon(juice) sen gick vi upp och tittade på film uppe hos mig. Det varjätte mysigt imorgon ska jag gå med min sbk(super bra kompis) ebba göra nåt mysigt tillsamans.Hehe!! Idag när jag och Freja köpte fikat så blev det ganska dyrt...men jag bjöd för att freja är min BFF(BEST FRIEND FOREVER)! HIHI men Ebba är min SBK (SUPER BRA KOMPIS)!

Jag älskar min kompisar!
 
Caroline som jag inte berättat om bor i småland  puss och sov gott!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack vad snällt :) Vad har du för dig då?

2009-08-20 @ 23:16:56
URL: http://lillsazza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0




bloglovin

bloglovin


www.cocoo.se - 
  Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Majispajis favvohemsida "värt att gå in på" !